25. oktober 2017

HLM Automatdrejeri vandt årets erhvervspris

"Rust dig til fremtiden" var temaet for dette års erhvervskonference på Fredensborg Rådhus. Og det har modtageren af kommunens erhvervspris i høj grad gjort.

Vinder af årets erhvervspris Claus Geleff fra HLM Automatdrejeri flankeret af borgmester Thomas Lykke Pedersen og udvalgsformand Thomas Elgaard.

Med 150 tilmeldte var der ny deltagerrekord på årets store erhvervskonference den 11. oktober, og der var spænding i luften ved kåringen af vinderen af kommunens erhvervspris: Claus Geleff fra HLM Automatdrejeri i Humlebæk.

Virksomheden producerer komplekse mikroemner til blandt andet høreapparater, ure og medicinske redskaber i high-tech industrien, og har netop afsluttet byggeriet af sit nye domicil på Bakkegårdsvej.

"Erhvervsprisen er et dejligt skulderklap. Det er spændende, når man får øje på det, vi går og laver - og at vi får skabt noget til glæde for de ansatte og mig", siger Claus Geleff, der ejer virksomheden, og som dagen efter fejrede prisen med lagkage til alle medarbejderne på HLM Automatdrejeri.

Udvalgsformand Thomas Elgaard siger om vinderen:
"Claus Geleff er i fuld gang med at forberede sig til fremtiden og udvide sin virksomhed, så vi i dag kan se det nye og flotte domicil, som er et godt eksempel på et nybyggeri, der er med til at løfte hele erhvervsområdet. Claus Geleff har desuden haft tid til at engagere sig i erhvervsudviklingen i kommunen", siger formanden for Arbejdsmarkeds- og Erhvervsudvalget.

Erhvervspris 17.jpg

Udvalgsformand Thomas Elgaard (V), tlf. 21 69 75 02